Workshopy

Snažíme se, abyste si z konference odnesli co nejvíce vědomostí, které budete moci reálně využívat. Většina workshopů navazuje na témata přednášek z hlavního dne konference a často je vedou samotní řečníci.

Workshopy jsou zdarma a jsou dostupné pouze pro návštěvníky konference.

Všechny workshopy se konají na půdě Newton College na Václavském náměstí 837/11 v Praze.

Michal Pastier

Ako robiť z obyčajných vecí, neobyčajné

Rozšírenie Tyvolelógie o nové kategórie. Ako tvoriť značku tak, aby fungovala aj v dobe, v ktorej chýba pozornosť a nikto nemá na nič čas, ani len dopísať túto ve… Tri hodiny nabité konkrétnymi ukážkami tvorby značky od prvých dní, až po efektívnu marketingovú komunikáciu a kreatívne postupy.

Workshop navazuje na přednášku

Kateřina Hašková
Lucie Macháčková

Humor zvedá koutky, prolamuje ledy a také prodává

Chcete, aby vaše texty měly vtip? Okořenit humorem svoje posty na sociálních sítích anebo prezentace? Naučíme vás, jak pracovat se slovními hříčkami, bonmoty a hláškami, jak umět tvořit originální přirovnání a také vás necháme nahlédnout pod pokličku, jak se tvoří stand-up comedy. Kurz je velmi praktický, všechno si budete moct sami vyzkoušet, dostat zpětnou vazbu a budete se u toho bavit! Kurzem vás provedou dvě zkušené komičky, Lucie Macháčková a Kateřina Hašková, které můžete znát ze Stream.cz, Mall.cz a pořadu Comedy Club na Prima Comedy Central.


Karel Dytrych

Jak na delegování, procesy a automatizaci práce prakticky

Na workshopu ukážu, jak zkrotit nejen marketingové úkoly v oblíbeném českém nástroji Freelo.cz. Většina postupů půjde ale aplikovat i na jiné nástroje.


Jan Veselý
Pavla Čubrová

Strategické plánování kampaní na Facebooku

Workshop se zaměří na důležitost komplexního pojetí Facebooku, jako reklamního systému, kterým při volbě vhodné strategie dokážeme oslovit správné uživatele, správnou kreativou, ve správný čas. Workshop je vhodný jak pro eshopy (konverze = nákup), tak i ne eshopy (konverze = odeslaný formulář, volání, návštěva prodejny, návštěva konkrétní stránky na webu).


Iveta Oršulíková
Zuzana Brečanová

Nastavení firemní značky: od poslání ke každodenní práci

Provedeme vás naším ozkoušeným procesem, jak budovat silnou značku, která je odlišitelná od konkurence a čitelná pro zákazníky. Co všechno je třeba promyslet, aby nemusela zákazníky lákat na slevy, ale nabídla jim něco, díky čemu ji začnou milovat. A rovnou si na workshopu začnete připravovat jednotlivé části strategie značky, abyste od pondělí na jejím budování mohli začít více systematicky pracovat.


Matěj Matolín

SEE-THINK-DO v recruitmentu

Jak komunikovat s pasivními kandidáty, jak je zaujmout a postupně konvertovat. Obsahový marketig, přímé oslovení, sociální sítě... všechno se musí doplňovat. Ukážeme si case studies a postupy, kteér můžete rozjet už zítra.

Workshop navazuje na přednášku

Ondřej Benda

Rétorika – tajemství čteného projevu

V rámci workshopu se zaměříme na to, jak pracovat s hlasem, budeme-li v pozici někoho, kdo má veřejně (nebo alespoň nahlas) přečíst souvislý text. Je to tak trochu vyšší dívčí a dříve to uměla každá máma, která dětem předčítala pohádky… ale dnes?


Richard Klačko
Tomáš Nosek

Zjistěte potřeby vašich zákazníků a dejte vašemu businessu zelenou

Přemýšleli jste někdy nad tím, co vaši potenciální zákazníci chtějí? I když byste se jich na to zeptali osobně, ne vždy vám vše prozradí. A zde přichází na řadu analýza klíčových slov, která vám pomůže odhalit veškeré otázky, požadavky a starosti vaší cílovky. Ne, není to jen pro „SEO“. Pomůže vám lépe nastavit fungování businessu, servisu, tvorbu obsahu nebo čehokoliv jiného, čímž se přiblížíte k vašim potenciálním zákazníkům. Když víte, co druhý chce, lépe se vám mu to podaří splnit, a ani k tomu nepotřebujete křišťálovou kouli.


Jan Řehák

In love with ROI

Jak to má vypadat, když se dělá marketing s láskou k návratnosti investice.


Tomas Hrivnák

Kroužek, trojúhelník a kolečno - aneb branding od Aristotela po Kottlera

Aristotelovy tři rétorické strategie, mapa archetypů a klasická čtyři péčka (nemluvě o tom pátém) - to je metodické vademecum, se kterým vystačíte u většiny kreativních marketingových projektů. Provedu vás procesem tvorby marketingového konceptu, který jsme v té či oné podobě s mými klienty za posledních 30 let prošly snad tisíckrát - a vždy z novým, svěžím výsledkem. Metodika je vhodná pro organizaci spojených národů, malou neziskovku ze Šluknovského výběžku i pro super-cool vyswagovaný start-up z dolních Holešovic.




Chcete jít na workshop a nemáte vstupenku?
Není na co čekat.

Čeká nás toho opravdu hodně. Máme pro vás super přednášky od Čechů se světovým know-how, tyto workshopy na témata přednášek, after party nebo messenger bota, který vás provede celou konferencí.
Máte se na co těšit. Přijdťe!

Vstupenka obsahuje

7 přednášek

Od českých expertů se světovým know-how

2 workshopy

Páteční workshopy, které navazují na přednášky

1 panelová diskuze

Diskuze TOP businessových a marketingových expertů.

Malý dárek

Drobnost, která vás v mrazivém únoru zahřeje

Stand-up show

Moderátor akce je stand-up komik ze Stand-up Factory

Exkluzivitu

Pouze 100 lísků a z akce nebude žádný záznam


Tam chci být5 499 Kč

Na prodej vstupenek používáme rezervační systém GoOut.