Workshopy

Snažíme se, abyste si z konference odnesli co nejvíce vědomostí, které budete moci reálně využívat. Většina workshopů navazuje na témata přednášek z hlavního dne konference a často je vedou samotní řečníci.

Workshopy jsou zdarma a jsou dostupné pouze pro návštěvníky konference.

Jan Řehák

Mačeta na mediální džungli

Workshop navazuje na přednášku

Budeme stavět komunikační strategii tak, aby se v ní každý vyznal a bylo jasné, do kterých aktivit má smysl investovat a které jsou zbytné. Má display reklama doručovat výkon? Jakou kreativou budeme podporovat consideration značky? Jak do toho celého zapadají webové stránky značky? V jaké skupině zákazníků chci budovat povědomí? Na tyto otázky a především na otázky účastníků se budeme snažit najít odpověď.

Zjistit více informací


Jan Schmid

Jak si skrze výzkum rozšířit omezený rozhled z Vaší zasedačky

Workshop navazuje na přednášku

Honza naváže na přednášku Jakuba Horáka a provede nás procesem výzkumu motivací a bariér. Přímo během workshopu si budeme s účastníky generovat motivace a bariéry na zvolené téma a také je budeme živě testovat online na reprezentativním vzorku z panelu. Součástí budou ukázky metodiky i z jiných než politických výzkumů.

Zjistit více informací


Josef Havelka
Milan Formánek

Jak rozpoznat kreativní nápad od díry v chodníku?

Workshop navazuje na přednášky

V našem workshopu se budeme zabývat hodnocením nápadů a kreativity. Mrkneme se na různé systémy ohodnocování, osvojíme si ty nejzajímavější a vyzkoušíme na praktických příkladech.

Zjistit více informací


Petr Skondrojanis

Petr Skondrojanis

Sám jako cool v plotě

Workshop navazuje na přednášku

Původně jsem si myslel, že budu na workshopu mluvit o firemní kultuře a jak s ní dobře pracovat. Nakonec jsem usoudil, že to je tak komplexní téma od vrátnice až do ředitelny, že mi na to dvě hodiny nestačí a bylo by to jen v rovině inspirace, neboť prakticky bychom detaily neprobrali. A tak jsem se na to rozhodl jít přes komunikaci, a to konkrétně přes pracovní inzerát. Chtěl bych vám ukázat, jak obrovský potenciál má nábor nových zaměstnanců a proč byste to neměli nechávat na Marušce z personalního, která vedle toho dělá agendu pro mzdy a tiskne výplatnice.

Zjistit více informací


Markéta Pudilová
Kamil Gric

Krize měří každému stejně. Buďte připraveni

Workshop společnosti, která zajistila všechny naše mediální výstupy

Přestože riziko negativní publicity je reálné, jen asi jedna z deseti společností na českém trhu je připravena jí skutečně čelit. V našem workshopu se zábavnou formou podíváme na problematiku public relations, českého mediálního trhu a krizové komunikace. Dozvíte se třeba, proč slavný hokejový trenér Růžička absolutně nezvládl komunikaci kolem své aféry s úplatky. A především, jak postupovat správně, pokud byste mediální krizi čelili právě vy.

Zjistit více informací


Michael Sido

Firemní sociální síť: Výkladní skříň nebo žumpa?

Workshop navazuje na přednášku

Přemýšleli jste o interní sociální síti? Bojíte se, že se stane zdí nářků? Jak to udělat, aby nestala, na co dát pozor a jak zapojit management, aby sociální síti propadl?

Zjistit více informací


Karel Pařízek
Petr Rubáš
Jiří Brhel

Zadáš, dostaneš!

Workshop marketingové agentury Blueberry

Jak postupovat při zadání, tvorbě a opečovávání online komunikace vašeho produktu – od tendru přes webové a mobilní aplikace až po výkonnostní marketing? Jaký je ideální postup při budování digitálního světa a na co si dát případně pozor? Jak dostat z agentury přesně to, co chcete a ještě něco navíc, se dozvíte na našem workshopu.

Zjistit více informací


Lukáš Venclík

Bejby nebude sedět v koutě

Workshop pro všechny, kteří chtějí vypadat sebejistěji

Ochutnávka aplikované divadlení improvizace. Jste nervózní z veřejného projevu? V pohodě, to jsou skoro všichni, včetně nás. Ukážeme vám, jak se připravit na vystoupení a jak si vyladit hlavu a tělo na spolupráci a stoprocentní přítomnost. Klíčová slova: spontánnost, žádné starosti, snaha a zbytečné přemýšlení. Budeme si hrát, sdílet a bude nám dobře.

Zjistit více informací


Radek Doležal

Data. Jak je používat a nezbláznit se z toho?

Workshop jednoho z pořadatelů konference

I když se na konferenci o datech přímo nemluvilo, tak jsou nedílnou součástí našeho světa a čím dál více se vkrádají do naší práce. Jak data tedy používat, aby vám přinášely užitek, posouvaly váš business dál a vy z nich nepropadali v beznadějný pláč? Ukážeme si kde data máme, jak je získat, abyste nepotřebovali armádu programátorů a aby plnila ten nejdůležitější úkol - vydělávala peníze a posouvala vaši firmu dopředu.

Zjistit více informací


Lukas Mehnert

Online Marketing for Software, MarTech & AdTech companies

Workshop bude probíhat v češtině

You will learn how to analyze the journey of your potential customers, optimize strategy of your PPC channels, build your online brand awareness and I'll throw in a few quick traffic hacks. Let's find the right channels for you: Is it Quora ads, Reddit, Capterra, Adwords or something else?
1. If you work in B2B online marketing you will get a lot of tips how to be ahead of your potential customers.
2. This training is ideal for advanced international B2B online marketers who are managing online marketing campaigns.
3. Get precious know-how about Martech and AdTech.
You will have the possibility to ask me anything!

Zjistit více informací



Chcete jít na workshop a nemáte vstupenku?
Není na co čekat.

Čeká nás toho opravdu hodně. Máme pro vás super přednášky od Čechů se světovým know-how, tyto workshopy na témata přednášek, after party nebo messenger bota, který vás provede celou konferencí.
Máte se na co těšit. Přijdťe!

Vstupenka obsahuje

9 přednášek

Od českých expertů se světovým know-how

2 workshopy

Páteční workshopy, které navazují na přednášky

Občerstvení

Pití a občerstvení v průběhu celého dne zdarma

Malý dárek

Drobnost, která vás v mrazivém únoru zahřeje

Stand-up show

Moderátor akce je stand-up komik ze Stand-up Factory

Exkluzivitu

Pouze 140 lísků a z akce nebude žádný záznam

Dobrý pocit

Výtěžek z akce jde na podporu neziskové organizace Elpida


Tam chci být5 000 Kč

Na prodej vstupenek používáme rezervační systém GoOut, který neumožňuje nákup vstupenky na firmu. Pro nákup na firmu si vstupenku zakupte přes rezervační systém GoOut na své jméno a my vás budeme kvůli vystavení faktury kontaktovat.