Program konference

9 přednášek od 9 předních marketingových odborníků, kteří na svoji přednášku často navážou workshopem.
Workshopy jsou zdarma a jsou přístupné pouze pro návštěvníky konference.

Jakub Horák

Jak v marketingu nevěřit tomu, co si myslíte

Jakub bude mluvit o výzkumů motivací a bariér – jak člověk v marketingu nemá věřit vlastnímu rozumu, ale řídit se daty z velkých čísel. Ukáže nám to na příkladu z oblasti politického marketingu (Piráti).

Na přednášku navazuje workshop

Milan Formánek

Moderní marketing, štěstí a udržitelnost

Jak lze pracovat s influencery, tvořit smysluplný obsah a oslovit lidi pod 30 let? Dogmata a pomalá reakční doba v korporátech vs. startupy a neziskovky. Je společenskou odpovědností zaměstnanců v době minimální nezaměstnanosti více trvat na marketingu s láskou? A je v zájmu zaměstnavatelů pro udržení nejlepších lidí neklást důraz jen na krátkodobé co nejefektivnější prodeje?

Na přednášku navazuje workshop

Jan Řehák

Jak se vyznat v mediální džungli

Žijeme v době, kdy mediální prostor nabízí tolik možností, že není v moci jednoho marketingového odborníka vyznat se ve všem. V takovém prostředí je složité stavět komunikační strategii, plánovat napříč touchpoints a stanovit správné KPIs. Obsahový a kreativní mix je pak nutné designovat tak, aby přispíval k plnění těch správných komunikačních cílů. Existuje metoda, která umožňuje poskládat vše do jednoho funkčního celku?

Na přednášku navazuje workshop

Filip Podstavec

Co je growth hacking a jak může pomoct i vám?

Na první pohled děsivý název skrývá efektivní metody, jak mohou startupy, menší a střední firmy propagovat svůj byznys a rozšiřovat uživatelskou/klientskou základnu.


Josef Havelka

Staly se značky kořistí digitálu?

Digitální transformace zasahuje čím dál víc i disciplíny marketingu či brandingu. Všudepřítomný Tech určuje, co jde a co ne. Je ve světě, který je definován algoritmy ještě kreativita zapotřebí? Jsou značky vůbec ještě k něčemu mimo toho, aby se daly koupit ve slevě? A je jim to opravdu tak prospěšné, jak se spousta lidí tváří?

Na přednášku navazuje workshop

Tereza Kučerová

O marketingu, lásce a jiných běsech

Proměna komunikačních technologií v posledních letech zásadně změnila přístup k reklamnímu řemeslu. Marketingová oddělení i kreativci v agenturách musí najednou o zákaznících uvažovat úplně jiným způsobem. Ve své přednášce vám poradím, jak tvořit funkční customer-centric strategie s využitím aktuálních online i offline formátů. Tak, aby vás vaši zákazníci měli rádi.


Michael Sido

Jak inovovat, i když z toho „matka“ nemá radost?

Změna positioningu brandu u T-Mobilu do velké míry obnášela také změnu chování firmy zevnitř, včetně komunikace zaměstnanců a se zaměstnanci. Navzdory zahraničnímu vlastnictví firmy se nám s několika kolegy povedlo protlačit nový interní komunikační nástroj a přesunout tak 7 500 českých a slovenských kolegů z rozmanitých chatů na novou jednotnou platformu. Proč je někdy potřeba protlačit inovaci, i když z toho „matka“ nemá radost, a co je k tomu potřeba?

Na přednášku navazuje workshop

Petr Skondrojanis

Sám jako cool v plotě

Můžete být super cool a dělat cool appky a mít cool kancly. Nakonec si nevšimnete, že cool je další buzzword a nic takového jako cool neexistuje. Vývojáři k vám půjdou, pokud si je koupíte, anebo protože se uvidí ve výsledku své práce pro vás. Rozhodně ne, protože jste cool. Místo toho se zaměřte na to, co máte pod střechou. Firma o 10 lidech má deset příběhů, 10 pohledů na svět, 10 forem komunikace. Chci tím říct, že v lidech máme poklad a je jen otázka dobrého a hlavně autentického marketingu, jak s tímto pokladem budeme zacházet. Ať jako s celkem, nebo z pohledu každého jednotlivce.

Na přednášku navazuje workshop

Jiří Hrabě

Jak to dělá Elpida aneb jak se dostat do srdcí lidí

Elpida pomáhá seniorům stát se sebevědomou součástí společnosti. V duchu motta Old’s Cool mění pohled na stáří – provozuje vzdělávací a kulturní centrum a Linků seniorů, založila značku Ponožky od babičky, vydává časopis VITAL, pořádá mezigenerační festival. Jiří Hrabě bude mluvit o tom, jak tím nejlepším marketingem je skutečný zájem o téma, díky kterému se organizace dostane do srdcí (i hlav) lidí.



Na přednášky navazují workshopy.
Kupte si lístek a posuňte se dál.

Čeká nás toho opravdu hodně. Máme pro vás tyto super přednášky od Čechů se světovým know-how, workshopy na témata přednášek, after party a messenger bota, který vás provede celou konferencí.
Máte se na co těšit. Přijdťe!

Vstupenka obsahuje

9 přednášek

Od českých expertů se světovým know-how

2 workshopy

Páteční workshopy, které navazují na přednášky

Občerstvení

Pití a občerstvení v průběhu celého dne zdarma

Malý dárek

Drobnost, která vás v mrazivém únoru zahřeje

Stand-up show

Moderátor akce je stand-up komik ze Stand-up Factory

Exkluzivitu

Pouze 140 lísků a z akce nebude žádný záznam

Dobrý pocit

Výtěžek z akce jde na podporu neziskové organizace Elpida