Informace pro partnery

Všechny informace, které pro partnerství s námi potřebujete vědět


Partner pro nás není „kafka“, která přinese peníze, my mu dáme logo na web a ticho. Zdravé partnerství je podle nás vzájemné pochopení, důvěra v akci a komunikace obou stran ve společném vztahu.

Co od partnerů požadujeme?

K základnímu zajištění akce již nyní víme, že potřebujeme dosáhnout částky 150 000 Kč. Hledáme (maximálně) 5 partnerů, s kterými nalezneme vzájemně vyvážený vztah k podpoře akce a nabízíme určitou část mediálního prostoru, ve kterém budeme akci komunikovat. V případě, že jste partner, který má zájem věnovat částku v této výši, velice rádi věnujeme celou partnerskou komunikaci výhradně vám.


Partnerství jsme rozdělili do tří „balíčků“. Přesto jejich obsah vnímáme spíše jako vodítko, návrh, který jsme ochotni přizpůsobit a nastavit komunikaci na míru.

Typy partnerství

Podporuji

Tomuto partnerovi se líbí, co děláme, ale nemá takové prostředky nebo se naše cílová skupina nepotkává s tou jeho, ale i tak nás chce podpořit a dát najevo, že se mu akce líbí.

Tyto peníze nezahrnujeme do cíle 150 000 Kč, které chceme získat od partnerů.


Pomáhám

Zde to už vidíme jako opravdové partnerství. Je to spolupráce, která už dává smysl pro všechny strany, a my jsme ochotni udělat vše, na co budeme mít prostor, čas a energii tak, aby se to všem stranám vyplatilo. Kreativitě se meze nekladou a jsou zde skoro neomezené možnosti. Jediné, co nás limituje, je prostor - prostor na webu, na sociálních sítích, v messengeru aj. Není neomezený a je třeba ho zodpovědně rozdělit mezi všechny partnery.


Dělám marketing s láskou

Zde je to hodně podobné předchozí skupině, ale s pár vylepšeními. S naším PR partnerem pomalu pracujeme na mediálních výstupech, o které se rádi podělíme, a budeme se snažit, aby o těchto partnerech bylo co nejvíce slyšet. Zároveň se během konference budou pořádat workshopy, a jelikož počet účastníků není nafukovací, workshopy budeme prioritně nabízet těmto partnerům.



Celkový prostor, který dokážeme nabídnout, se bude dělit podle toho, do jaké míry s námi chce partner spolupracovat.
(150 000 Kč/příspěvek partnera versus podíl příspěvků ostatních.)

Přednášky partnerů

Primárně nechceme dávat možnost partnerovi vytvořit si self-promo přednášku, protože by to změnilo celý koncept naší konference. Jsme ochotni partnerovi umožnit mít přednášku v případě, že do této koncepce zapadne a bude dávat smysl účastníkům konference. Prostor pro partnery vidíme především v pátečních workshopech – ty nám v interakci partner–účastník dávají větší smysl zejména z pohledu interakce v menší skupině a lepšího cílení.

Balíčky pro partnery

Všechny položky, které nabízíme partnerům, jsou níže podrobně popsány a vysvětleny

Podporuji (5 000 Kč)

  • Poděkování na akci
  • Logo na akci

Pomáhám (30 000 Kč)

  • Výplň v pauzách (citáty, vtipy, příspěvky z Twitteru...)
  • Poděkování na akci
  • Web (logo, stránka, zmínky na blogu)
  • Sociální média (příspěvky na FB, Instagramu, Twitteru, ...)
  • Messenger bot (zmínky v botu před, během a po konferenci)
  • Newsletter (zmínky v newsletteru)
  • Propojení s lidmi na akci
  • Propojení s účastníky přes e-mail
  • Akce den před konferencí
  • 1 vstupenka na akci
  • Workshop
    • Pouze pokud bychom měli ještě prostor na workshop, budeme jej případně řešit s partnery v kategorii „Pomáhám“.
  • Zmínky v médiích
    • Mediální výstupy v kategorii „Pomáhám“ jsou možné pouze v případě, že bychom měli méně než 2 partnery z kategorie „Dělám marketing s láskou“.

Dělám marketing s láskou (50 000 Kč a víc)

  • Výplň v pauzách (citáty, vtipy, příspěvky z Twitteru,...)
  • Poděkování na akci
  • Web (logo, stránka, zmínky na blogu)
  • Sociální média (příspěvky na FB, Instagramu, Twitteru...)
  • Messenger bot (zmínky v botu před, během a po konferenci)
  • Newsletter (zmínky v newsletteru)
  • Propojení s lidmi na akci
  • Propojení s účastníky přes e-mail
  • Akce den před konferencí
  • 2 a více vstupenek (jedna za každých přispěných 25 000 Kč)
  • Workshop
  • Zmínky v médiích



Vysvětlení položek, které partnerům nabízíme

Výplň v pauzách (citáty, vtipy, příspěvky z Twitteru,...)

  • Na spoustě akcích o pauzách běhají na plátně loga partnerů, která – řekněme si to upřímně – nikoho nezajímají. Nechceme prostor zabíjet jen proto, abychom získali peníze, ale jako správní markeťáci chceme prostor skutečně využít. Místo obyčejných log jsme se rozhodli zapojit krátké texty, které by měly reprezentovat jednotlivé partnery. Může se jednat o oblíbené citáty, interní vtipy, zásady společnosti, motta, krátké historky, hlášky, příspěvky z Twitteru. Zde se fantazii meze nekladou, ale chceme, aby to lidi, kteří nebudou mít třeba náladu o pauze někde chodit a povídat si, měli možnost pozorovat, pobavit se u toho, a zvýšit šanci, že si partnery dohledají a využijí pak jejich služeb.

Poděkování na akci

  • Pár slov o partnerech, kteří nám pomohli splnit si sen a pomoci vytvořit takovou konferenci, která pomáhá.

Web (logo, stránka, zmínky na blogu)

  • V patičce na webu budou loga partnerů.
  • Na webu bude mít každý partner stránku s informacemi a o tom, jak nám pomohl s přípravami akce.
  • Na blogu vydáme články o přípravách konference, ve kterých budeme partnera zmiňovat, a vysvětlovat, proč jsme s daným partnerem do partnerství šli (vyzdvihneme jeho plusy a „prodáme“ ho čtenářům).

Sociální média

  • Fotky, statusy a videa z příprav. Ukázka toho, jak s partnerem spolupracujeme a proč. Nejde nám jen o to, abychom vydali post s logem partnera a nápisem „Děkujeme“. Chceme ukázat, jak s námi partner reálně spolupracuje/s čím nám reálně pomohl (nebo aspoň peníze od něj).

Messenger bot (zmínky před, během a po konferenci)

  • Na konferenci budeme používat messenger bota ke komunikaci s lidmi a zde je stejný prostor jako v e-mailech, na sociálních sítích a na webu, abychom partnera komunikovali.

Newsletter (zmínky v newsletteru)

  • Jeden newsletter pro jednoho partnera – o naší spolupráci, o něm, o nás.
  • Komunikace v dalších newsletterech, ve kterých už bude třeba i více partnerů. Ovšem pouze tehdy, kdy to bude dávat smysl pro všechny strany.

Propojení s lidmi na akci

  • Budeme vám nápomocni při spojení s účastníky a networkingu v průběhu akce.

Propojení s firmami přes e-mail

  • Budeme mít kontakt na lidi, kteří si koupí vstupenku, a pokusíme se vás spojit s firmami a lidmi, se kterými budete chtít. Buď jim pošleme newsletter na míru, nebo napíšeme daným lidem a zeptáme se, zda se s vámi chtějí propojit. Nechceme a nebudeme prodávat kontakty na účastníky konference.

Akce den před konferencí

  • Na Valentýna, ve středu 14. 2., by se měly konat akce partnerů, které budou ve spolupráci s naší konferencí. Tyto akce budeme promovat přes naše komunikační kanály.

Vstupenky na akci

  • Co 25 000 Kč, to 1 vstupenka na naši konferenci.

Workshop

  • Ve čtvrtek je konference, v pátek jsou workshopy. Workshopy by měly navazovat na témata z konference, zde může být prostor pro partnery, aby předvedly na workshopu co umí, v čem jsou dobří a získali tak klienty pro svůj business.
  • Jako prosbu pro partnery máme to, že sice nemůžeme zakázat, aby partner udělal 3 hodiny dlouhé self-promo, ale lepší pro všechny bude, když se předvede a ukáže v čem je fakt dobrý, jaká je jeho přidaná hodnota a člověk po workshopu bude mít jasné, proč s ním chce spolupracovat a co to firmě reálně přinese.

Zmínky v médiích

  • S naším PR partnerem pracujeme na mediálních výstupech a my se o ně rádi podělíme – zde se bohužel nedá na 100 % zaručit kolik výstupů partner dostane, ale my ze sebe vydáme to nejlepší, abychom prostor co nejlépe využili i pro komunikaci partnerů.

Chcete se stát našimi partnery? Napiště nám

Ať máte jakékoliv otázky ohledně partnerství s námi, tak nám napište